Записаться

Курс «Elementary» рассчитан на слушателей, имеющих базовые представления о грамматике и разговорной практике английского языка, но не обладающих систематическими знаниями грамматики и не имеющих достаточного словарного запаса. Программа курса рассчитана на развитие 4 видов навыков: разговорная речь, восприимчивость информации на слух, грамматика, письменная речь. Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе; базовую грамматику английского языка (основные времена и грамматические конструкции), аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий. Занятия проводят русскоязычные преподаватели.

Наименование курса:

Английский язык. Уровень Elementary.

Продолжительность курса:

Общий объем курса:
Групповые занятия: 96 ак. ч.
Индивидуальные занятия: 24 ак. ч.

Время занятий групп на курсах:

  • утренние — с 9-00 до 12-00, с 10-00 до 13-00
  • дневные — с 12-00 до 15-00, с 13-00 до 16-00, с 15-00 до 18-00
  • вечерние — с 18-00 до 21-00, 19-00 до 22-00
  • группы выходного дня: суббота и/или воскресенье — c 10-00 до 13-00, с 13-00 до 15-00, с 15-00 до 18-00.
*** В отдельных (исключительных) случаях время занятий может быть изменено.

Стоимость курса:

  • групповое обучение:
    • ак. часов: 96
    • базовая стоимость: 19360 руб.
    • утро/день: 3870 руб.
    • вечер/выходной: 4360 руб.
    • стоимость уровня: 14520 руб.
    • этапов: 4
  • индивидуальное обучение:
    • цена: 14400 руб. за 1 ак. ч.

Учебная программа курса:

Unit 1

Hello!
Grammar: Verb to be am/is/are. Possessive adjectives my, your, her, his
Vocabulary: Names of countries. Using a bilingual dictionary. Everyday objects stamp, hug. key. Keeping a vocabulary book
Everyday English: The alphabet. How do you spell...?
Skills work: Listening and speaking. ’Hello and goodbye’
Grammar: a or an? a boy, an apple
Vocabulary: Countries and nationalities. Word stress Turkey, Japan Numbers 1-100. Telephone numbers
Writing:
Unit 2
People
Grammar: Verb to be. Questions and negatives. Possessive’s Martin’ s son
Vocabulary: Family relationships mother, uncle. Opposite adjectives old — young, big — small
Everyday English: In a cafe. Can I have a ...? Food and drink a ham sandwich, a cup of tea
Skills work: Reading and listening. Paola’s letter. Five conversations in Paola’s day
Grammar: Plural nouns; books, bliss’s, countries. people
Vocabulary: What’s the matter? I’m tired. Saying prices
Writing:
Unit 3
Work
Grammar: Present Simple (1) 3rd person She teaches French. questions and negatives
Vocabulary: Jobs; A pilot/lies a plane.
Everyday English: What time is it? Can you tell me [lie time. please?
Skills work: Reading and listening ’The long-distance teacher’ .Listening and speaking. Five conversations in Frank’s day
Grammar: Spelling of 3rd person singular goes, washes. Flies. Question words Where? How old?
Vocabulary: Daily routines get up, go to work Verbs and nouns that go together cook dinner
Writing: Personal pronouns and possessive adjectives I, me, my Rewriting a text
Unit 4
Free time
Grammar: Present Simple (2) all persons On Saturdays 1 get up at 9.00. I love cooking! Articles; She’s a student. I work /or The Times. We go to work by car.
Vocabulary: Free time activities; painting, sailing play or go; play football go dancing
Everyday English: Social English Excuse me. I’m sorry. Pardon?
Skills work: Reading and listening Three people talk about their free time and favourite season. Speaking What’s your favourite season?
Grammar: Adverbs of frequency always, never
Vocabulary: Opposites love — hate
Writing: An informal letter A letter to a penfriend
Test1
Unit 5
Places
Grammar: There is/are Prepositions of place; The dog is in front of the fire. some and any with countable nouns; There are some apples. Are there any oranges?
Vocabulary: Things in the house; living room. armchair, mirror. Places, people, food, and drink; house, children, wine
Everyday English: Directions (1); Excuse me! Is there a chemist’s near here?
Skills work: Speaking and listening Picture differences: the living room. Reading ’Inside Buckingham Palace’. Listening and speaking. Where I live.
Grammar: this/that/these/those. Do you like this photograph?
Vocabulary: Rooms and objects bathroom, soap. Numbers 100-1,000
Writing: Linking words and, so, but, because Writing about where you live
Unit 6
What can you do?
Grammar: can/can’t. I can speak French, hut I can’t speak Japanese. was/were — could ; I could swim when I was five.
Vocabulary: Skills and abilities; I can use a word processor. Words that sound the same; hear/here, see/sea
Everyday English: At the airport; Can I see your passport, please?
Skills work: Speaking. What can computers do? Reading and speaking (jigsaw). ’Two teenage geniuses’
Grammar: How much? How much was it before?
Vocabulary: Saying years. 1915 — nineteen fifteen. Words that go together ask — a question
Writing: A formal letter. A letter of application for a job
Unit 7

Then and now
Grammar: Past Simple (1); regular verbs She started work in 1916. questions and negatives; When did she die? irregular verbs; He left school in 1982.
Vocabulary: Words with silent letters eight /eit/ ; listen /lisn/
Everyday English: Special occasions. Happy Birthday! Merry Christmas!
Skills work: Speaking (information gap). Queen Victoria and Prince Albert. Reading ’Charles Dickens’
Grammar: More irregular verbs began, wrote
Vocabulary: Parts of speech noun, verb, adjective, preposition
Writing: Writing a paragraph. Describing a holiday

Unit 8
How things began

Как записаться на обучение на курсы:

Для того, чтобы стать нашим слушателем, Вам необходимо подойти в учебный отдел нашего Центра, заключить договор на обучение и оплатить стоимость курса с учетом скидки, которая предоставляется всем посетителям, получившим информацию на этом сайте. По условию договора абитуриент может внести предоплату (50% от стоимости обучения). Вторая часть оплаты вносится до второго занятия обучения.

Записаться